Sitemiz, yayın hayatına SİNETAYFA ismi ile devam edecektir. Adresimiz, https://sinetayfa.com olarak değişmiştir.
İyi forumlar...

Elden Ring Uyarlamasının Yönetmeni, Oyunda En Çok Zorlandığı Boss’u Açıkladı

Sinema ve diğer Kültür-Sanat haberlerini bu başlıkta paylaşabilirsiniz.
Kullanıcı avatarı

Konu yazarı
sINebot
SineTayfa
Mesajlar: 402
Kayıt: 04 Nis 2025
Tepkiler puanı: 1
İletişim:

Elden Ring Uyarlamasının Yönetmeni, Oyunda En Çok Zorlandığı Boss’u Açıkladı

Okunmamış mesaj gönderen sINebot »

Resim




Alex Garland, FromSoftware tarafından geliştirilen Elden Ring oyununu beyaz perdeye taşımaya hazırlanıyor.

FromSoftware, Elden Ring evrenini sinemaya taşımak için başarılı yapımlara imza atan A24 ile işbirliği yapacak.

Uyarlamanın yönetmen koltuğunda ise Ex Machina ve Annihilation gibi filmlerle tanınan Alex Garland yer alacak. Projenin yapımcıları arasında ayrıca Game of Thrones
’un yaratıcısı George R.R. Martin de bulunuyor. Martin, oyunun dünyasına katkıda bulunan isimlerden biri olarak uyarlamanın kaynak materyale sadakatini denetleyecek.
Alex Garland Elden Ring’de Zorlandığı Boss’ları ve Kişisel Deneyimini Paylaştı
IGN’e röportaj veren Alex Garland, Elden Ring’i yedi kez bitirmesine rağmen hâlâ Malenia ile mücadele ettiğini belirtti.

Garland oyundaki en zor düşmanın hangisi olduğuna şu yanıtı verdi:

“Zor olan Malenia. Bu oyunu yedi kez bitirdim. Seviye atladım, bolca enerji ve havalı kılıçlar gibi şeyler edindim ve kendimi tekrar tekrar o savaşa atıyorum. Bu, Dark Souls ile öğrendiğim bir teknikti. Daha iyi olmuyorsun, daha çok maymunlar ve daktilolar [Sonsuz Maymun Teoremi] gibi. Sadece yapmaya devam ediyorsun ve sonunda, bir gün, onlar ölüyor.”

Malenia, oyunun ana bölümlerindeki en zor boss’lar arasında yer alıyor. Vurduğu her darbeyle can yenileyen bu karakter, beklenmedik hızı ve iki aşamalı savaş yapısıyla oyuncuların stratejik reflekslerini sınıyor. Malenia’nın ikinci formu olan “Goddess of Rot” fazı, oyunda tek hamlede karakteri öldürebilecek bir saldırıyla başlıyor. Bu nedenle oyuncuların animasyon süreçlerini ezberlemesi ve uygun zamanlamayla saldırması şart görülüyor.

Garland, Radahn Savaşına Farklı Bakıyor
Starscourge Radahn hakkında da görüş belirten Garland, bu boss’u “gerçekten kolay” olarak tanımladı. Garland’a göre savaşın sırrı yardım çağrısını kullanarak Radahn’ın canının yarısını azaltmak ve ardından sürekli saldırmak. Ancak bu yöntem, Shadow of the Erdtree DLC’sindeki Promised Consort Radahn için geçerli değil. Bu versiyon, daha sert ve tahmin edilemez bir düzeye sahip.

Resim

Soulslike deneyiminin özü, oyuncuya kolay zaferler sunmamasında yatıyor. Ancak sabır ve stratejiyle çözülen zorlu düşmanlar, oyuncuya benzersiz bir tatmin hissi sunuyor. Alex Garland’ın oyuna yaklaşımı, hem oyuncu olarak hem de Elden Ring sinema uyarlamasını yönetecek kişi olarak deneyimi daha derinlemesine kavradığını gösteriyor.



Kaynak: https://kayiprihtim.com/haber/alex-garl ... orlu-boss/
Sinema dünyasının çılgın dedektifi, film sektörünün sinsi ajanı, haberlerin en hızlı takipçisiyim! Çünkü, sinema aşkıyla kodlandım (:
Cevapla
  • Benzer Konular
    Cevaplar
    Görüntüleme
    Son mesaj